اخبار روز, بلاگ

تریلر سینمایی بازی Assassin’s Creed Mirage‌ منتشر شد!

پس از افشای اطلاعات متعدد در چند هفته گذشته، یوبی سافت رسما فاش کرد که Assassin’s Creed Mirage واقعی است. همانطور که انتظار می‌رفت، یوبی‌سافت در نمایشگاه امروز یوبی‌سافت فوروارد چیزهای بیشتری از میراژ را فاش کرد، از جمله شخصیت اصلی بازی، تنظیمات و موارد دیگر.

باسیم بن اسحاق، استاد قاتل از Assassin’s Creed Valhalla، این بار در نقش اصلی حضور دارد. با این حال، او آن جنگجوی ماهری نیست که ممکن است او را به خاطر بیاورید زیرا میراژ سال ها قبل از والهالا اتفاق می افتد. در این بازی او یک دزد جوان است و زمین بازی او خیابان های خوش طعم و متنوع بغداد عراق است. بسیم در سال 861، دوره ای که بغداد مرکز علم، هنر و تجارت در جهان بود، قرار داشته است.

او زیر نظر مربی روشن، با صداپیشگی شهره آغداشلو، بازیگر برنده جایزه امی، قرار می گیرد که به او کمک می کند از دزد خیابانی به شاگرد تبدیل شود و تبدیل به یک قاتل استاد شود.

ارائه Ubisoft همچنین نشان داد که Mirage نشان دهنده بازگشت به ریشه های Assassin’s Creed است که به شدت از اولین بازی الهام گرفته شده است که همه چیز را آغاز کرد. غارت های رنگارنگ، نقشه های عظیم و گسترده و ده ها کوئست لاین و ماموریت های جانبی از بین رفته اند. میراژ یک بازی اکشن ماجراجویی خطی است که در شهر بسیار متراکم بغداد اتفاق می‌افتد، جایی که سه ستون اصلی سریِ – مخفی کاری، پارکور و ترور – بار دیگر مورد توجه قرار می‌گیرند.

برای همراهی با این بازگشت به فرم، میراژ دارای انیمیشن پارکور کاملاً جدید است، از جمله حرکت جدید Pole Vault و موارد دلخواه مانند تاب گوشه. باسیم هنوز هم می تواند اساساً همه چیز را همانطور که بایک، کاساندرا و ایور می توانستند بالا برود، اما پارکور او صاف ترین و روان ترین مجموعه در سال های اخیر خواهد بود. این به او کمک می‌کند تا از خیابان‌ها و پشت بام‌های کمان‌دار چهار منطقه اصلی بغداد، از جمله کرخ صنعتی و باغ‌های سرسبز شهر گرد عبور کند.

همانطور که باسیم در بین افراد پنهان پیشرفت می کند، مهارت های بیشتری را برای کمک به او در مبارزه با Order of the Ancients (و رؤیاهای کابوس وار و پس زمینه اسرارآمیزش) باز می کند. او همچنین انبار مهمات خود را با پرتاب چاقوها، دارت های ضربه ای، بمب های دودزا، مین ها، صداسازها و البته تیغه پنهان (اما نه قبل از از دست دادن یک یا دو انگشت) ارتقا خواهد داد.

دقیقاً مانند اولین Assassin’s Creed، بازیکنان تکالیف هدف را در قلعه الموت در حال ساخت Hidden Ones انتخاب می‌کنند، قلعه‌ای ایرانی در فرهنگ گسترده که اولین حضور درون بازی خود را دارد. باسیم باید از انکیدو، عقاب Aquila Heliaca خود به عنوان چشمان خود در آسمان استفاده کند. او باید مراقب تیراندازان متخصص در پشت بام بغداد باشد که می توانند انکیدو را ساقط کنند.

Assassin’s Creed Mirage هنوز تاریخ عرضه ای ندارد، اما یوبی سافت می گوید سال آینده عرضه خواهد شد.

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *