اخبار روز, بلاگ

همه چیز درباره سرویس xCloud ایکس باکس!

پروژه xCloud مایکروسافت به کاربران این اجازه را می دهد که از بازی ها نهایت لذت را ببرند.چه در کنسول بازی کنند، یا در تلفن همراه و یا در کامپیوتر شخصی.
پروژه ابکس کلاود راه های مختلفی برای بازی از طریق دیسک های فیزیکی، دانلود دیجیتالی، بازی های رایگان ایکس باکس و پس والت را ارائه می دهد.
سرویس ایکس کلاود می تواند تجربه گیمینگ را کاملاً برای شما به طور خوشایندی تغییر دهد.

پروژه xCloud  چیست؟

سرویس مایکروسافت xCloud یک سرویس استریم بازی های ویدیویی است که به گیمر ها اجازه می دهد تا بازی های کنسول یا کامپیوتر را از طریق اتصال به اینترنت با هر دستگاهی(برای مصال گوشی هوشمند اندروید) استریم کنند.
شما در واقع بازی ها را از طریق ایکس کلاود دانلود نمی کنید . ایکس کلاود بیشتر شبیه به سرویس گوگل استادیا است . در عوض این بازی ها از طریق سرویس های مایکروسافت استریم می شوند. این کار با استفاده از معماری Azure Cloud که در بازی هایی مثل Crackdown3 و Titanfall  پیاده سازی شده است ،انجام می شود.

قیمت سرویس xCloud 

پروژه مایکروسافت xCloud به عنوان بخشی از اشتراک Game Pass Ultimate  در دسترس خواهد بود که هزینه آن ۱۵ دلار در ماه است .این پروژه فقط به این صورت قابل دسترسی است و به نظر نمی رسد که مایکروسافت در آینده آماده باشد که این پروژه ایکس کلاود را به صورت مستقل راه اندازی کند.
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *