اخبار روز, بلاگ

نقد و بررسی رابط کاربری Playstation Stars

اولین تصاویر از رابط کاربری Playstation Stars که نشان می دهد کاربر توانایی تبدیل امتیازات به گیفت کارت،بازی و فیگور دارد.

به نظر می رسد سرویس Playstation Stars  شامل ۴ سطح باشد.
برای رسیدن به سطح چهارم نیازمند دریافت ۱۲۸ تروفی ، خرید ۴ بازی و چند فعالیت دیگر هستید و گویا کسانی که در سطح چهارم قرار میگیرند اگر بخواهند به پشتیبانی پلی استیشن پیام بدهند دیگر نیازی نیست در صف انتظار قرار بگیرند.
اما از طرفی خیلی از کاربران این عمل را بی عدالتی می دانند و نظرات منفی زیادی به همراه داشته است .

 

تمام آنچه از سرویس Playstation Stars  میدانیم :

۱- این سرویس کی شروع به کار می کند؟
اگر ریحن اکانت پلی استیشن شما شرق آسیا یا ژاپن باشد ، هم اکنون میتوانید کار با سرویس را شروع کنید. اگر ریحن آمریکا هستید باید تا ۱۳ مهر ماه صبر کنید و اگر ریجن اکانت شما اروپا هست تا ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۱ باید صبر کنید.
۲- برای ثبت نام در این سرویس باید کار خاصی انجام بدهیم ؟
جواب نه !‌ فقط کافیه یک اکانت پلی استیشن ساده داشته باشید و نیازی به اشتراک پلی استیشن پلاس هم نیست ، البته مشترک پلاس بودن هم در این سرویس دارای مزایای خاصی است .
۳- زمانی که این سرویس در دسترس قرار گیرد، چگونه وارد این سرویس بشویم؟
در ابتدا تنها می توانید با استفاده از برنامه ی پلی استیشن روی اندروید و یا IOS  و در سایت پلی استیشن از این سرویس استفاده کنید، مدتی بعد هم این سرویس قرار است روی کنسول در دسترس قرار گیرد .
۴- نحوه استفاده و کار با این سرویس چگونه است ؟
در این سرویس شما با انجام دادن کمپین و فعالیت های مختلف می توانید امتیاز دریافت کنید ، با انحام دادن بازی های مختلف ، یا کمپین های خاصی مانند گرفتن یک تروفی بخصوص و یا اینکه جزو اولین پلات کنندگان یک بازی بزرگ در منطقه خودتان باشید، کمپین ها زود به زود تغییر خواهند کرد.
۵- چه جوایزی در این سرویس در انتظار ما هست ؟
به طور کلی ، جوایز به دو دسته تقسیم می شوند:
امتیاز و کلکسیون دیحیتال،با امتیاز های کسب شده می توانید کلکسیون خود را کسترش بدهید ، گیفت کارت بخرید و بازی هایی که در کاتالوگ این سرویس قرار دارند را تهیه کنید. کاتالوگ های دیحیتال را احتمالا تا الان دیده باشید ، فیگور هایی که می توانید در صفحه ی پلی استیشن اپ خود قرار دهید و همچنین در تنظیمات آن را قابل نمایش برای دیگر کاربران قرار دهید ، همزمان با لانچ این سرویس تمامی کاربران کالکتور Star Gaze Telescopeرا دریافت خواهند کرد.
۶- مزایای مشترک پلی استیشن پلاس بودن برای این سرویس چیست؟
در صورتی که عضو پلاس باشید،بایت هر خرید امتیاز دریافت خواهید کرد .
۷- سطح بندی این سرویس به چه منظوری است ؟
سرویس Playstation Stars  شامل ۴ سطح می باشد که برای افزایش سطح نیازمند دریافت تروفی های Rare ( یعنی اینکه درصد کمی از کاربران آن را گرفته باشند)، خرید بازی ها و … می باشد. سطح های بالاتر شامل مزایای بیشتری خواهند بود.
۸- سطح من تا چه زمانی باقی می ماند ؟
برای مثال ، اگر در ماه اکتبر به سطح ۲ برسید، این سطح تا پایان سال تقویمی بعلاوه ۱۳ ماه باقی خواهد ماند.

اطلاعات کامل تری از این سرویس به زودی در مطالب جدبد تر برای شما عزیزان ارائه خواهد شد.

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *